Specialized Turbo Levo Carbon elektrinis dviratis | Smoke
Specialized Turbo Levo Carbon elektrinis dviratis | Smoke
Neįtikėtinas pasivažinėjimas
40 metų trunkanti manija kurti geriausiai pasaulyje važiuojančius kalnų dviračius - bioninis šuolis į priekį. Visiškai naujas Levo nustato važiavimo visu pajėgumu kokybės standartą, pasižymintį stabiliomis, natūraliomis važiavimo trasoje savybėmis, kurios atsirado taikant integruotą kūrimo metodą.
Turbo Full Power 2.2 variklis ir jį valdantis Turbo Control Unit (TCU) užtikrina sklandų ir vientisą Levo pastangų sustiprinimą. Optimizuota važiuoklė pasižymi 150 mm pagal užsakymą sureguliuota galine pakaba ir reguliuojama geometrija, kuri užtikrina tokį važiavimą kaip niekas kitas. Nes galiausiai svarbiausia yra važiavimas. Patikėkite tuo.
Mišrūs ratai, veržlus važiavimas
Levo yra pats gyvybingiausias ir jautriausias visų laikų galingas e-MTB dviratis - jis aplenkia visus kitus. Kad Levo būtų toks vikrus, yra specialiai mišriems ratams skirta konstrukcija. Mažesnis 27,5 colio ratas gale leidžia važiuoti žaismingiau, o 29 colių priekinis ratas aplenkia viską, kas drįsta pastoti jam kelią.
Speciali geometrija
Etaloninė trasų geometrija užtikrina geriausią kategorijoje valdymą ir galimybes. Didelė Levo kabina padeda jums valdyti dviratį, optimizuoja trauką ir posūkių valdymą. Dėl vairo iškyšos ir mažesnio šakės nuokrypio stabilumas važiuojant nelygiu paviršiumi išlieka stabilus.
Individualus valdymas
Kadangi trasos gali būti labai įvairios - nuo švelnių iki psichologinių, reguliuojamą Levo geometriją galima tiksliai pritaikyti, kad ir kur ir kaip važiuotumėte. Iškyšą galima reguliuoti nuo 63 iki 65,5 laipsnių, o centrinio guolio aukštį galima greitai ir lengvai padidinti arba sumažinti 7 mm, kad valdymo manieros būtų stabilios ir veržlios.
Suspension
160mm of front suspension, and 150mm of rear travel, are dialed for anything. It’s supple on small bumps, devours square-edged hits without a twitch, and eats massive G-outs for breakfast.
Pakaba
160 mm priekinės pakabos ir 150 mm galinės pakabos eigos yra pritaikytos bet kam. Ji elastingai įveikia nedidelius nelygumus, be vargo įveikia smūgius stačiakampiais kraštais ir pusryčiams suvalgo didžiulius posūkius.
Ašis
Pirmajame važiavimo trečdalyje Levo ašies trajektorija pasislenka į galą, todėl ratas gali pasisukti atgal, veikiamas smūgio jėgos, sumažindamas stabdymą ir taip padėdamas išvystyti greitį. Dviračiui judant toliau, ašies eiga į priekį atjungia grandinės jėgas nuo pedalų mynimo jėgų, todėl pakaba gali nepriklausomai susispausti, reaguodama į važiavimo kryptį, o tai užtikrina puikų važiavimą dideliais smūgiais.
Galia lenkti erdvę ir laiką
Levo užtikrina neprilygstamą naudingosios galios ir rafinuoto perdavimo derinį - 565 W didžiausios galios ir 90 Nm sukimo momento. Tai galingiausias dviratis savo klasėje. Galia akivaizdi, kai pastebite, kad lengvai lenkiate visus kitus. Tačiau dar svarbiau yra tai, kaip Levo leidžia panaudoti šią galią. Levo valdiklis sukimo momentą perduoda taip sklandžiai, kad atrasite traukos laisvose, stačiose vietovėse, kur kiti dviračiai išslysta. Galite sėdėti ir sukti dideliu kadencijos dažniu, kad pasiektumėte optimalią galią ir efektyvumą ten, kur kiti, ne tokie ištobulinti dviračiai reikalauja stovėti ir minti pedalus. Levo suteikia galios tarsi natūralus jūsų paties pratęsimas, o gebėjimas sklandžiai ir tolygiai valdyti visos šios galios perdavimą yra kertinis šio dviračio privalumas. Būtent tai turime omenyje sakydami "naudotina galia".
Pasitikėjimo galia
Išskirtinis Levo "Turbo Full Power 2.2" variklis užtikrina galią, kuria galite pasitikėti, kad galėtumėte važiuoti į laukinę gamtą ir grįžti atgal, važiuodami kaskart.
- Individualiai sureguliuotas variklis, užtikrinantis optimalią galią ir sukimo momentą
- Tvirtas diržas užtikrina ilgalaikį ir patikimą galios perdavimą
- "MasterMind TCU" programinė įranga optimizuoja efektyvumą ir išleidžiamą galią viso važiavimo metu
- Dvigubas įkrovimo prievado sandariklis padidina atsparumą atmosferos poveikiui
Važiavimo bet kur diapazonas
Levo griauna apribojimus, kai kalbama apie nuvažiuojamą atstumą, sustiprindamas jūsų pastangas iki penkių valandų kelio. Dabar galite važiuoti toliau ir ištirti daugiau nei bet kada anksčiau. O "Smart Control" užtikrina, kad jums nepritrūks akumuliatoriaus. Ji leidžia įvesti važiavimo trukmę arba atstumą ir tada valdo palaikymo lygį, kad jį užbaigtumėte su turima akumuliatoriaus įkrova.
Raskite savo S dydį
S dydis nustatomas atsižvelgiant į tai, kas svarbu, t. y. į dviratininko ūgį ir stilių, o ne į tarpukojį. Šeši dydžiai, kurių visų vairo iškyšų ilgis ir stovėsena yra panašūs, leidžia pasirinkti dydį, geriausiai atitinkantį jūsų individualų stilių. Mažesni S dydžio numeriai bus vikresni dėl trumpesnio nuotolio ir priekinio centro išmatavimų, o didesni S dydžiai užtikrina didesnį stabilumą ir erdvesnį važiavimą.
Nustatyti savo S dydį paprasta. Jei anksčiau važinėjote vidutinio dydžio, tai S3 bus jūsų lygiavertis dydis. Bet... jei norite, kad būtų lengviau važiuoti, sumažinkite dydį iki S2. Norite dviračio, kuris būtų stabilesnis važiuojant dideliu greičiu? Padidinkite iki S4.
TURBO NUVAŽIUOTO ATSTUMO SKAIČIUOKLĖ
RĖMO KOMPLEKTACIJA | |
Rėmas | FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot |
Šakė | Rockshox 35 Silve r, Turnkey damper, 29", 44mm offset, S1: 150mm travel, S2-S2: 160mm travel |
Galinis amortizatorius | RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm |
Balnelio spaustukas | Alloy, 38.6mm |
PAVARŲ SISTEMA | |
Pavarų rankenėlės | SRAM SL SX Eagle, 12-speed |
Galinis pavarų perjungėjas | SRAM SX Eagle, 12-speed |
Kasetė | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
Grandinė | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Švaistikliai | Praxis forged M30, custom offset, 160mm |
STABDŽIAI | |
Stabdžiai | SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm SRAM Guide RE, 200mm |
RATAI / PADANGOS | |
Ratlankis | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Stebulė | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
Stipinai | DT Swiss Industry |
Kameros | Standard, Presta Valve |
Padangos | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
VAIRAS / BALNELIS | |
Vairas | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Vairo iškyša | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Balnelis | Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
Balnelio iškyša | TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm |
ELEKTRINĖS DALYS | |
Variklis | Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor |
Akumuliatorius | Specialized M3-500, Integrated battery, 500Wh |
Įkroviklis | Custom charger, 42V4A w/ R osenberger plug, 100-240V |
UI/Nuotolinis valdymas | Specialized TCU |
PAPILDOMI DUOMENYS | |
Svoris | 23.4 kg (S4) |
Visos nuotraukos, pateiktos mūsų elektroninėje parduotuvėje, yra skirtos suteikti kuo tikslesnę informaciją apie prekes, kurias siūlome. Tačiau svarbu paminėti, kad šios nuotraukos yra informacinio pobūdžio ir gali skirtis nuo tikros prekės išvaizdos.
Skirtumai gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, gamintojo pakeitimus produktų dizaine, sudėtyje ar spalvose, taip pat dėl skirtingų monitorių nustatymų, kurie gali keisti prekės spalvą ar išvaizdą.
Todėl raginame klientus atsižvelgti į šią informaciją prieš priimant sprendimą pirkti, o jei kyla klausimų dėl prekės specifikacijų ar išvaizdos, maloniai prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių dėl papildomos informacijos ar paaiškinimų.
0 įvertinimai
0/5 Bendras įvertinimasAtsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.
Parašyti įvertinimą
Panašios prekės