Prekių keitimas ir grąžinimas
PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Prekes galima grąžinti tiek dėl kokybės trūkumų, tiek ir tiesiog apsigalvojus – vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais (pvz., Civilinio kodekso 6.228 ir 6.3641 straipsniais).
Grąžinimas vykdomas pagal pirkimo dokumentus, užpildžius grąžinimo fromą ir nurodžius grąžinimo priežastį.
Jei prekė yra netinkamos kokybės, Pirkėjas gali pasirinkti: taisymą, keitimą, kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą. Jei prekė yra tinkamos kokybės, ją galima grąžinti per 14 dienų nuo gavimo dienos, jei ji nenaudota ir išsaugojusi prekinę išvaizdą.
Daugiau informacijos – žemiau.
KOKYBIŠKOS PREKĖS GRĄŽINIMAS
Jeigu įsigyta prekė yra tinkamos kokybės, ją galima grąžinti per 14 dienų nuo gavimo ir atgauti visą sumokėtą sumą.
Grąžinimo sąlygos:
-
prekė turi būti nenaudota, nesugadinta;
-
turi būti išlaikyta originali pakuotė, etiketės, prekinė išvaizda;
-
būtina pateikti pirkimą iš Velonova patvirtinančius dokumentus.
Svarbu: kokybiškos prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Norėdami grąžinti prekę, užpildykite grąžinimo formą. Joje reikės nurodyti savo vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, grąžinamos prekės informaciją ir priežastį.
Po mūsų patvirtinimo, prekę per 14 dienų galite:
-
atnešti į „Velonova“ parduotuvę (Baltrušaičio g. 1, Vilnius),
-
arba išsiųsti į OMNIVA, DPD ar LP Express paštomatą: Ukmergės g. 282 – Vilniaus Maxima.
Dėl keitimo į kitą dydį ar modelį:
Tai galima atlikti tik atvykus į fizinę parduotuvę. Jei negalite atvykti, grąžinkite prekę ir pateikite naują užsakymą mūsų internetinėje parduotuvėje.
Kontaktiniai duomenys siuntai:
UAB Velonova
Tel. +370 675 01 272
El. paštas: info@velonova.lt
NEKOKYBIŠKOS PREKĖS GRĄŽINIMAS
Jei gavote netinkamos kokybės prekę, turite teisę ne vėliau kaip per 2 metus nuo gavimo dienos pasirinkti vieną iš šių variantų:
-
nemokamai pašalinti trūkumus (t. y. remontas),
-
pakeisti prekę į tinkamos kokybės prekę,
-
reikalauti kainos sumažinimo,
-
nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir atgauti sumokėtus pinigus.
Svarbu: sutarties negalima nutraukti, jei trūkumas yra nereikšmingas.
Taip pat pinigai negrąžinami, jei prekė buvo sugadinta pirkėjo tyčia ar neatsargiai (paveikta vandens, karščio, chemikalų, ugnies ir pan.), netinkamai laikyta ar naudota ne pagal paskirtį.
NEGRĄŽINAMOS PREKĖS
Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą negrąžinamos šios Prekės:
-
antžeminės transporto priemonės;
-
kokybiški maisto produktai, įskaitant maisto papildus;
-
naudotos ar pirkėjo sugadintos Prekės, kai pažeista pakuotė ar prarasta prekinė išvaizda;
-
pagal individualų užsakymą pagamintos ar užsakytos prekės;
-
kitos Prekės, kurių grąžinimą riboja galiojantys teisės aktai.
Pastaba: dviračiai ir jų dalys, jei yra kokybiškos, laikomos negrąžinamomis prekėmis.
Prekė laikoma kokybiška, jei:
-
nepasibaigęs jos galiojimo terminas (jei taikoma),
-
sudėtyje nėra draudžiamų medžiagų,
-
tinkamai laikyta iki perdavimo,
-
neturi mechaninių ar kitų defektų.
Perkant internetu, papildomai taikomas Civilinio kodekso 6.228 straipsnis. Negrąžinamos greitai gendančios, individualiai užsakytos ar išpakuotos asmens higienos prekės.
Svarbu: už grąžinamos prekės pilną komplektaciją atsako Pirkėjas. Nepilnai sukomplektuotos prekės gali būti nepriimamos.
PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMAS
Pirkėjas gali pateikti pretenziją el. paštu info@velonova.lt
Atsakymas į pretenziją pateikiamas per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Sumokėti pinigai grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžinamos prekės priėmimo arba pateikto siuntos įrodymo dienos.
Jeigu už prekę atsiskaityta elektronine bankininkyste ar išankstiniu pavedimu, grąžinimas atliekamas į tą pačią mokėtojo sąskaitą.
Ginčai dėl prekių kokybės sprendžiami pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.
Jeigu kyla papildomų klausimų – visada galite pasiskaityti mūsų pirkimo-pardavimo taisykles.