Specialized Chisel kalnų dviratis / Gloss Oasis
Rekomenduojame įsigyti kartu
SUKURTAS LENKTYNĖMS
Naujasis Chisel, suformuotas remiantis viskuo, ko Specialized išmoko per 40 XC lenktynių metų, todėl yra grynakraujė XC lenktynių mašina, kuri įveikia įkalnes, išlekia iš posūkių ir įveikia akmenynus greičiausiai ir efektyviausiai veikiančio ir pajėgiausio aliumininio XC dviračio greičiu ir efektyvumu. Pasirodo, kad anglies pluoštas nėra vienintelis kelias į podiumo viršūnę.
LENKTYNIŲ SVORIS
Ne paslaptis, kad XC lenktynės laimimos ir pralaimimos įkalnėse, todėl Chisel laikėsi rimtos "dietos", kad būtų sukurtas vienas lengviausių lengvojo lydinio "hardtail" rėmų. Naujausia "D'Aluisio Smartweld" technologija (DSW) ir kosminis M5 aliuminis leidžia taip greitai ir efektyviai kilti ir greitėti, kad pagalvosite, jog kažkur paslėptas variklis.
NUSTATYTAS LAIMĖTI
Pamirškite šiurkštų važiavimą, kuris anksčiau vargino aliuminį. DSW ir hidroformuotų vamzdžių formavimas leido Specialized inžinieriams sureguliuoti tam tikras rėmo vietas, kad būtų sukurtas tobulai subalansuotas važiavimas. Rėmas yra standus šonuose, kad akimirksniu perduotų galią ir pagreitėtų, tačiau vertikaliai paslankus, kad mažiau pavargtumėte nuo trasos dardėjimo. Galutinis rezultatas? Galite važiuoti sunkiau ir ilgiau.
PASIRUOŠĘ GRUMTIS
Kiekvieną sezoną XC lenktynių trasos tampa vis techniškesnės, todėl Specialized paėmė progresyvią, trasas įveikiančią geometriją, kurią pirmieji sukūrė su Epic Hardtail modeliu, ir pritaikė ją Chisel. Rezultatas - užtikrintas, veržlus ir neįtikėtinai stabilus važiavimas nuo kalno važiuojant dideliu greičiu, ir tai pasiekiama neaukojant kopimo ar vairavimo savybių. Tokio laimingo derinio nerasite jokiame kitoame aliuminio XC dviratyje.
LYDINIO ATEITIS
Kaip pasiekti, kad profesionalų lygio našumas būtų toks pigus, kad jį galėtų sau leisti daugiau vairuotojų? Štai kaip - "D'Aluisio Smartweld" technologija. Visiškai iš naujo permąstę aliuminio rėmų konstravimo būdą, Specialized gali užtikrinti tokį nedidelio svorio, tvirtumo, standumo ir lankstumo derinį, kokio dar niekada nebuvo. Smartweld - tai lydinio ateitis.
Su Dropper-Post suderinamas
Pasinaudodami visais DSW privalumais, Specialized galėjo Chisel pritaikyti 30,9 mm ilgio balnelio iškyšą, nesukeldami papildomo svorio. Tai reiškia, kad galite naudoti ilgesnės eigos Dropper-Post ir taip dar labiau padidinti savo galimybes ir pasitikėjimą techninėmis vietovėmis.
Vidinis laidų pravedžiojimas
Pilnas vidinis laidų pravedimas apsaugo visas stabdžių linijas ir laidus, įskaitant ir dropperį, nuo nereikalingo nusidėvėjimo. Be to, išgauta gana švari "profesionalų" išvaizda.
12x148 mm galinė ašis
Čia nėra silpnų greito atlaisvinimo įtaisų. 12x148 mm galinė ašis gerokai padidina tvirtumą ir stabilumą, todėl galinė dalis yra gerokai standesnė, o tai pajusite, kai išvystysite jėgą ir leisitės žemyn.
RĖMO KOMPLEKTACIJA | |
Rėmas | Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible |
Šakė | RockShox Judy Silve r, TurnKey damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 100mm of travel (XS - 80mm travel) |
PAVARŲ SISTEMA | |
Pavarų rankenėlės | Shimano Deore, M6100, I-Spec EV, 12 speed |
Galinis pavarų perjungėjas | Shimano Deore, M6100, 12pd, Shadow Plus |
Grandinė | KMC X12, 12-speed w/ Missing Link™ |
Švaistikliai | Stout Pro, 2-Piece Forged Alloy, Direct Mount chainring |
Centrinės ašies guoliai | BSA for 24mm spindle |
STABDŽIAI | |
Stabdžiai | Shimano M4100, 2-piston caliper, hydraulic disc Shimano M4100, 2-piston, 180/160mm |
RATAI / PADANGOS | |
Stebulė | Shimano MT410-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost Shimano MT410-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline |
Padangos | Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
VAIRAS / BALNELIS | |
Vairas | Stout XC, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm |
Vairo iškyša | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise |
PAGRINDINĖS SAVYBĖS | |
Spalva | Mint |