




Specialized Aethos Pro plento dviratis / Maroon
Specialized Aethos Pro plento dviratis / Maroon
PAŽEISTI TAISYKLES
Kas būtų, jei panaudotume visą patirtį, kurią įgijome per pastaruosius 46 metus tarnaudami dviračiams, ir sukurtume dviratį, pagamintą tiesiog iš meilės važiavimui? Kai Specialized pradėjo šį projektą, pažadėjo sau, kad sukurs dviratį, kuris išaukštins akimirkas, kai žmogus ir dviratis tampa viena. Jie tai padarė ir, laikydamiesi šio pažado, pažeidė visas projektavimo, važiavimo ir lenktynių taisykles.
PAGAL GRAIKŲ KALBOS ŽODĮ "ETHOS" (REIŠKIANTĮ "CHARAKTERĮ"), KURIS VARTOJAMAS APIBŪDINTI PAGRINDINIAMS ĮSITIKINIMAMS AR IDEALAMS, APIBŪDINANTIEMS BENDRUOMENĘ.
VIENINTELĖ EPIFANIJA
Aethos gimė bandymų laboratorijoje patirties dėka. Pagrindinis inžinierius Peteris Denkas, laboratorijoje stebėdamas kelių šimtų tūkstančių superkompiuterio simuliacijų suprato, kad tikrasis veikimas priklauso nuo formos, o ne nuo medžiagos.

Rėmo forma lemia didžiąją dalį dviračio eksploatacinių savybių. Atlikdami įnirtingą modeliavimą sužino, kad vamzdžiai su subtiliais, pailgais kūginiais profiliais - dar vadinama nepertraukiamo išlenkimo dizaino strategija - užtikrina didžiausią kada nors išbandytą standumo ir svorio santykį. Pasirodo, su tuo sutinka ir Zedlerio institutas.
NĖ VIENO LAISVOJO PLUOŠTO
Šis formos valdymo savybių atradimas suteikė Specialized galimybę patobulinti važiavimo kokybę, kurią užtikrina medžiaga ir sluoksniavimas. Galėjo atsisakyti tradicinių standumo sluoksnių, todėl sluoksnių, reikalingų dviračiui pagaminti, sumažėjo 11 %, palyginti su "Tarmac SL6". Naudojant ilgesnius, nepertraukiamus sluoksnius, kiekvienas pluoštas yra struktūrinis ir gerokai sumažina svorį. Taip užtikrinama, kad vienintelis dalykas, kuris važiuoja kartu, esate jūs.
TAISYKLĖS? KOKIOS TAISYKLĖS?
Pasirodo, šis dviratis kai kuriuose sluoksniuose gali būti nelegalus (*Pst... nesakykite UCI). Su "Aethos" Specialized siekė važiavimo kokybės, o ne skaičiaus, tačiau žinome, kad lengvas, standus ir subalansuotas dviratis yra magija prie pedalų. Rezultatas? Lengviausias kada nors pagamintas diskinis plento rėmas, kurio konstrukcija sveria vos 5,9 kg, o valdymas, reakcija ir standumas yra telepatiški, kokio tikitės iš kiekvieno Specialized dviračio.
TOBULUMAS SLYPI DETALĖSE
Nebuvo pamirštas nė vienas gramas - nuo nuleidžiamųjų detalių iki bėgių perjungimo kabliukų. Tą patį galima pasakyti ir apie Roval komponentus.
RĖMO KOMPLEKTACIJA | |
Rėmas | Aethos FACT 10R Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Šakė | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
PAVARŲ SISTEMA | |
Pavarų rankenėlės | SRAM Force eTap AXS |
Priekinis pavarų perjungėjas | SRAM Force eTAP AXS, braze-on |
Galinis pavarų perjungėjas | SRAM Force eTAP AXS, 12-speed |
Kasetė | SRAM Force, 12-speed, 10-33t |
Grandinė | SRAM Force 12-speed |
Švaistikliai | SRAM Force AXS Power Meter |
Centrinės ašies guoliai | SRAM DUB BSA 68 |
STABDŽIAI | |
Stabdžiai | SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc |
RATAI / PADANGOS | |
Ratai | Roval Alpinist CL, 21mm internal width carbon rim, 33mm depth, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Aerolite spokes |
Padangos | S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
VAIRAS / BALNELIS | |
Vairas | S-Works Short & Shallow, 123mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
Vairo iškyša | Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
Balnelis | Body Geometry Power Pro, hollow titaniu m rails |
PAGRINDINĖS SAVYBĖS | |
Spalva | Red |
0 įvertinimai
0/5 Bendras įvertinimasAtsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.