




Specialized Aethos Comp plento dviratis / Satin Metallic Moss
Specialized Aethos Comp plento dviratis / Satin Metallic Moss
PAŽEISTI TAISYKLES
Kas būtų, jei panaudotume visą patirtį, kurią įgijome per pastaruosius 46 metus tarnaudami dviračiams, ir sukurtume dviratį, pagamintą tiesiog iš meilės važiavimui? Kai Specialized pradėjo šį projektą, pažadėjo sau, kad sukurs dviratį, kuris išaukštins akimirkas, kai žmogus ir dviratis tampa viena. Jie tai padarė ir, laikydamiesi šio pažado, pažeidė visas projektavimo, važiavimo ir lenktynių taisykles.
PAGAL GRAIKŲ KALBOS ŽODĮ "ETHOS" (REIŠKIANTĮ "CHARAKTERĮ"), KURIS VARTOJAMAS APIBŪDINTI PAGRINDINIAMS ĮSITIKINIMAMS AR IDEALAMS, APIBŪDINANTIEMS BENDRUOMENĘ.
VIENINTELĖ EPIFANIJA
Aethos gimė bandymų laboratorijoje patirties dėka. Pagrindinis inžinierius Peteris Denkas, laboratorijoje stebėdamas kelių šimtų tūkstančių superkompiuterio simuliacijų suprato, kad tikrasis veikimas priklauso nuo formos, o ne nuo medžiagos.

Rėmo forma lemia didžiąją dalį dviračio eksploatacinių savybių. Atlikdami įnirtingą modeliavimą sužino, kad vamzdžiai su subtiliais, pailgais kūginiais profiliais - dar vadinama nepertraukiamo išlenkimo dizaino strategija - užtikrina didžiausią kada nors išbandytą standumo ir svorio santykį. Pasirodo, su tuo sutinka ir Zedlerio institutas.
NĖ VIENO LAISVOJO PLUOŠTO
Šis formos valdymo savybių atradimas suteikė Specialized galimybę patobulinti važiavimo kokybę, kurią užtikrina medžiaga ir sluoksniavimas. Galėjo atsisakyti tradicinių standumo sluoksnių, todėl sluoksnių, reikalingų dviračiui pagaminti, sumažėjo 11 %, palyginti su "Tarmac SL6". Naudojant ilgesnius, nepertraukiamus sluoksnius, kiekvienas pluoštas yra struktūrinis ir gerokai sumažina svorį. Taip užtikrinama, kad vienintelis dalykas, kuris važiuoja kartu, esate jūs.
TAISYKLĖS? KOKIOS TAISYKLĖS?
Pasirodo, šis dviratis kai kuriuose sluoksniuose gali būti nelegalus (*Pst... nesakykite UCI). Su "Aethos" Specialized siekė važiavimo kokybės, o ne skaičiaus, tačiau žinome, kad lengvas, standus ir subalansuotas dviratis yra magija prie pedalų. Rezultatas? Lengviausias kada nors pagamintas diskinis plento rėmas, kurio konstrukcija sveria vos 5,9 kg, o valdymas, reakcija ir standumas yra telepatiški, kokio tikitės iš kiekvieno Specialized dviračio.
TOBULUMAS SLYPI DETALĖSE
Nebuvo pamirštas nė vienas gramas - nuo nuleidžiamųjų detalių iki bėgių perjungimo kabliukų. Tą patį galima pasakyti ir apie Roval komponentus.
RĖMO KOMPLEKTACIJA | |
Rėmas | Aethos FACT 10R Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Šakė | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
PAVARŲ SISTEMA | |
Pavarų rankenėlės | SRAM Rival eTap AXS |
Priekinis pavarų perjungėjas | SRAM Rival eTAP AXS, braze-on |
Galinis pavarų perjungėjas | SRAM Rival eTap AXS, 12-speed |
Kasetė | SRAM Rival, 12-speed, 10-36t |
Grandinė | SRAM Rival 12-speed |
Švaistikliai | SRAM Rival |
Centrinės ašies guoliai | SRAM DUB BSA 68 |
STABDŽIAI | |
Stabdžiai | SRAM Rival 1, hydraulic disc |
RATAI / PADANGOS | |
Ratai | DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
Padangos | Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
VAIRAS / BALNELIS | |
Vairas | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Vairo iškyša | Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
Balnelis | Body Geometry Power Sport, steel rails |
PAGRINDINĖS SAVYBĖS | |
Spalva | Grey |
0 įvertinimai
0/5 Bendras įvertinimasAtsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.